söndag 8 februari 2009

- Ostbågar och Buffy!

Dagens Soundtrack - Rehab - Rihanna

Han är bara för underbart underbar :D hihihi
Har tittat på Buffy och ätit lite ostbågar mums gott :D
Ser för tillfället ut som en igelkott (skit gulligt)
Nikkipicki sover som en jag vet inte vad hon är så go min lilla mumsbit :P
Ska beställa tid till att gadda mig :D wihoooo det blir en vacker sak runt armen ;) Carpe Diem Carpe Noctum :D men men ska röka nu höres imörra Ciao..



You're the reason why I'm thinking
I don't wanna smoke on these cigarettes no more
I guess that's what i get for wishful thinking
Should've never let you enter my door
Next time you wanna go on and leave
You should just go on and do it
'Cause now I'm using like I bleed

It's like I checked in to rehab
And baby, you're my disease
It's like I checked in to rehab
And baby, you're my disease
I've gotta check in to rehab
'Cause baby you're my disease
I've gotta check in to rehab
'Cause baby you're my disease



1 kommentar:

ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ♥ sa...

Hej sötnosar hur mår ni hhihih


kolla in min blogg jag ska utmanad dej :P:P