fredag 14 januari 2011

Tiden läker alla sår

- Dagens soundtrack Poison - Every rose has it´s thorn



- Man säger att tiden läker alla sår men frågan är om tiden räcker till..
Jag har funderat lite på hur jag ska göra nu men oavsett vad jag än kommer fram till så kommer ett gammalt sår att rivas upp igen, jag tror ej jag kommer klara av samma sak igen..
Det tog ett bra tag innan jag kunde lita på någon efter allt som hänt, kommer jag klara av att göra det nu med?


- Är känslorna sanna eller bara något jag känner för tillfället, man kan ju börja undra.. har inte sagt det här till någon men när jag fick höra att han kysst en annan högg det i mitt hjärta jag blev så sårad samtidigt som jag blev glad för hans skull.. Har jag real fellings for him or not? tankarna gör mig galen...



- Hur mycket jag än försöker så kan jag ej sluta tänka på honom, jag vet att jag aldrig mer kommer få se honom eller känna hans starka armar runt mig igen... Det är svårt att hantera när någon så nära och underbar människa dör... Joakim kommer aldrig glömma dig oavsett du var the one...




- Ska till pappa imorgon det kan bli kul :D




- Och här kommer tankarna på honom igen, fan blir galen utav det jävla fucking känslor som spelar mig ett spratt. Kommer alltid älska M men som sagt man kan ej styra sina känslor tyvärr. Kunde man det fy fan vad lätt livet skulle bli... Måste lösa det här problemet snart, måste få veta vad det betyder, måste få känna om det är rätt eller fel. Kommer jag klara av svaret, kommer jag våga säga som det är eller kommer jag fega ur som jag alltid annars gör? Kan det verkligen, är det verkligen så här svårt att ta reda på om det man känner är äkta? Shit the same sanningen kommer fram förr eller senare... Magnus vill att du ska veta att jag valde ej det här det bara hände vet fortfarande ej om det är riktiga känslor eller ej ha det i tanken om/när du läser detta... vill ej såra dig även fast jag medvetet gör det tyvärr du har funnits i mitt liv ett bra tag och du har en stor betydelse för mig, du gav mig det jag behövde nämligen kärlek och omtanke men som min mormor har sagt till mig många gånger älska mig inte när jag behöver det utan älska mig när jag förtjänar det som minst... Tack för allt du gjort mig min älskade vän du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta Jag älskar dig...

Inga kommentarer: