onsdag 11 maj 2011

- Ny operrarad och kär

Dagens soundtrack Lady Gaga - Judas

-Är så stolt över min själv har äntligen kunnat berätta för J/D att jag är hmmm hopplöst kär i honom :P tog sin lilla tid :P

Opererades igår så är öm som fan men mycket stolt över att jag klarade av att vara på sjukan själv utan sällskap (inte dåligt gjort utav mig)

All I want to do is to hold your hand in mine and to look you in the eyes and tell you how much I love you ;)

M är här idag och håller mig sällksap medans Maggan jobbar riktigt nice :D

J bara så att du vet du är en murp och mycket sjuk i huvudet :P


- Fick lite tråkiga besked igårkväll men det är sånt jag skriver om emr sen när det har blivit officiellt..
Tänker på er bara så att ni vet..
Och M sluta klaga har nu uppdaterat :P

Inga kommentarer: