fredag 12 juni 2009

- Sorg!

- Dagens soundtrack Symapthy - Goo goo dolls



- Sitter i soffan och funderar på hur det skulle varit om det ej var som det var nu.... Alla jävla missförstånd över allt. önskar allt var som det var när jag var liten, när ni lyssnade på mig istället för alla andra, när ni ej trodde på allt ni läste... Men tyvärr oavsett hur mycket man än önskar så kan det aldrig bli som förr.... Trodde Familj och vänner var det som betydde mest men jag hade väl fel..... Jag hoppas jag får se er växa upp, Emma och Eric... Och snälla Linus ta tag i dit liv innan det är försent jag älskar dig men hatar det du gör..... jag förlorade er en gång och det räckte vill ej förlora er igen tack vare honom......


- jag vet att du kommer läsa det här så därför skriver jag det, jag hoppas att du en dag kommer inse hur ont det gör att förlora en utav dom som betytt mest för mig som har varit min förebild i så många år helt plötsligt har glidit iväg.... Det smärtar att du ej har ringt under dessa år och frågat hur jag mår eller vad jag gör nu för tiden! Kommer aldrig glömma när vi sminkade Mormor och mamma med grönt läppstift i pannan eller när du skulle på bal och hade på dig den fina blåa klänningen, eller mina tankar då att jag ville växa upp och bli lika vacker som du var då. Det är synd att missförstånd och allt annat ska komma vidare, men oavsett jag älskar dig och kommer alltid att göra..........(du vet vem du är)


ett stort GRATTIS till Linda och Emeli..... För ni har tagit studenten, för ni har tagit studenten, fy fan va bra ni är!!!!!

Inga kommentarer: