tisdag 2 juni 2009

- tänker på dig!

- Har pratat en hel del med min bror Linus idag, vet ej riktigt vad jag ska säga till honom nu jag vet ju hur det känns men det är ju inte direkt samma sak men ändå tycker så synd om honom.. När allt börjar gå åt rätt håll så händer något sånt här... Har inte vi andra lidit tillräkligt mycket? eller måste samma jävla skit sak hända alla andra med? Det är fel att så unga liv ska försvinna i från denna jord aldrig få uppleva allt som sker i livet, få barn, gifta sig allt som hör till. Om det nu finns en gud så vill jag jävligt gärna vilja veta vad fan Han/hon tänker med snälla det är bara bran dom ska få leva ej dö....... Linus du ska veta att jag alltid finns här för dig oavsett älskar dig mer än mitt egna liv precis som Nnicole Emma och Eric....


Det här har fått mig att tänka på Nicole om något skule hända henne tanken slog mig att jag kanske inte får se henne växa upp, det är fel ingen ska dö på ett sådant sätt framför allt inte ett barn.....

Vila I frid

Inga kommentarer: