onsdag 17 september 2008

- Nu är det klippt!

- Mamma har bestämt sig för attklippa håret igen och den här gången blir det kort, så vi får väl se hur det blir.. vore jag henne så skulle je jag lite på mig själv med en sax i handen ok det blev bra förra gången jag klippte henne men frågan är om det blir det den här gången..

- Har fortfarande ej hört något om lägenheten börjar bli galen här nu..... Kan ju ej bo här hur länge till som helst.. Mamma och Stefan blir galna på mig varje dag när jag sitter och tittar på Torchwood :D men vem kan låta bli? Captain Jack Harkness spelad av John Barrowman en utav världens sexigaste bögar :D mums nice.. Mamma tycker jag är knäpp som vill att min son i framtiden ska heta Ianto men men tycker det namnet är fint... Ska snart iväg till Gunnel och hämta en kappa och en klänning ska bara försöka hitta någon jag kan låna en cykel utav för jag orkar ej gå nämligen magen väger för mycket. ska dra mig nu och göra mig iordning höres senare Ciao!

Inga kommentarer: