torsdag 25 september 2008

- Skit kul !

Ok dagen börjar med att man tvingas skicka ett mess till mamma och skriva att man tappat rösten jippie! har hostat sönder halsen totalt och det är ju jätte bra nu när man ska iväg och träffa syskonen och resten av familjen. Jag måste bli frik nu plus att jag ska till mödra på måndag med jag blir så arg på allt just nu varför var jag tvungen att bli sjuk nu för som att jag inte redan har tillräkligt med svårt med en mage som är i vägen hela tiden men men ska göra iordning lite te nu och se om det blir bättre höres senare kankse ciao!


- Nu sitter man och väntar på att mamma och Stefan ska komma hem med maten så man kan äta äntligen :P imorgon åker jag då och kommer nog inte hem förns på söndag eller måndag... Skulle fått mina pengar idag men icke sa nicke iinte ett öre är insatt på kontot så får väl se om jag får dom imorgon vilket jag hoppas för jag vill jätte gärna ha pengar så jag kan köpa sånt jag behöver och vill ha när jag har chansen plus att jag måste lägga undan pengar till min födelsedag med så jag kan förbereda tårtan och shit.. Sitter och funderar på om det Ayla sa stämmer om M. Och om det gör det hur ska jag kunna säga det till honom? hmmm? hoppas bara att jag kan komma fram till ett svar snart för jag tänker väldigt ofta på L och M men vem utav dom är det jag tänker på det sättet? men men skit samma ska inte dra ner mig själv i sån skit igen lika bra att njuta av singel livet så länge jag kan... Hmm får fortsaätta drömma om James Marsters och John Barrowman :P Just nu så ligger min söta hund och tittar på mig precis som om jag vore helt jävla sinnesrubbad eller nått hon är så söt min lilla Knyttis älskar henne så himla mycket även fast hon ser väldigt dåligt hon trodde att en stor gräsklippare var mamma förut vilket var sött på sitt lilla egna vis men ändå :P måste färga håret snart kan ej vara en blond sak längre saknar mitt mörka hår. Sen måste ajg iväg och fixa barnvagnen som är trasig blääää jag ger upp snart... kommer ej ha några pengar kvar efter att allt är klart pengarna kommer försvvinna lika fort som jag fick dom :'( snyft snyft. Ska träffa mina underbara syskon imorgon jippie all kärlek till dom... Eric tror ju att han ska bli farfar och Emma vill bli Farmor till mitt barn hmm vet ej hur det ska funka men men sånt är livet dom lär sig väl dom med någon dag men men ska äta nu och sen packa inför imorgon ha det såååååååå Trevligt nu alla där ute Ciao Bellas/Bellos!

Inga kommentarer: