måndag 15 september 2008

- Sorgligt!



- Satt och tittade på skor igår och blev så jävla arg priserna blir bara mer och mer dyra snälla lite ondöigt har f*n bara råd att köpa ett par i taget nu men men det är det värt, det är ju skor.
Fast kan ändå inte köpa några nu på ett tag kan ej gå med barnvagnen då :P men men ska iväg snart och köpa lite gott men skriver mer sen..





Tvingades lämna iväg min hamster Bum-Bum igår är lite ledsen men jag vet att hon får det bättre nu även fast hon är sjuk. hoppas att hon får det bättre nu hon var så söt och go.. nae ska över med mamma till snurre nu höres senare Ciao!
- Nu så står man i köket och lagar mat, det luktar ljuvligt :P funderar lite på vad f*n hyresbostäder styr med har fortfarande inte fått svar om lägenheten än jag blir galen av att bo med mamma och Stefan plus att det är ej långt kvar tills det är dags för mig att föda så hur roligt blir det med tre vuxna en hund och en massa smådjur plus en nyfödd i en liten 2:a?
tror ej det kommer gå så bra så nu får dom ta och ge mig svar snart... Stefan är på g hem nu och maten är ej klar än blää blir så stressad men men maten får ta den tid det tar bara den blir färdig förr eller senare.. sitter just nu ner och tar en paus ifrån spisen och lyssnar på Apocalyptica Feat. Adam Gontier - I don´t care - helt underbar låt.... F**k det kokar över BRB.. nu ligger grösakerna i med mums jag längtar det ska bli så gott. Just när jag står framför spisen så ångrar jag att jag ej tog chansen till att gå hotel och resturang utbildningenmen den utbildningen jag valde är nog bättre chans att jag får ett jobb sen men frågan finns där vad vill jag jobba som elektriker eller kock? jag tycker om bådde och men frågan är vad jag brinner för inom mig? Jag älskar att stå flera timmar framför spisen och laga mat och baka men spänningen i att hålla på med starkström är en adrenalin kick i sig. hmmm?!? På tal om något annat nu då så är jag fortfarande på jakt efter en fotograf som kan hjälpa mig och ta de bilder som jag vill ha efter att jag kommit i form igen och kommer i mina gamla korsetter och skor :P
- Nu sitter min mamma och yrar om en massa Gerbiler hahaha som att vi inte har tillräkligt många;D nae nu ska jag ta och bli ärdig med maten och sen se lite på tv höres senare Ciao!





Inga kommentarer: