torsdag 30 december 2010

När?

- dagen soundtrack Breaking Benjamin - Without you


När ska jag lära mig? Det gör så ont inom mig när jag vet att jag sårar både mig och Magnus men det är svårt, så svårt jag vill vara singel men klarar ej av att lämna honom.. Jag vet vad jag kommer säga när han kommer hem och jag vet även vad jag kommer göra. Det spelar ingen roll hur många gånger vi sårar varandra jag kan ej släppa taget om honom, Nackdelen nu är att gamla känslor har vaknat till liv men vet ej vad dom betyder än... jag vill även passa på att säga förlåt en en gång till Alecs för allt jag gjort honom och jag vill även tacka D för att han är en så underbar vän... Snälla kan någon ge mig svaret jag behöver, Hur kan vi få det att funka när ingen utav oss klarar av att ändra på oss?



- Snart är det här året över (kan ej vara lyckligare)

Inga kommentarer: