onsdag 15 december 2010

- Ritkramp och andra smärtor..

- Dagens soundtrack Breaking Benjamin - The diary of Jane -

Sitter här i min ensamhet framför datorn och funderar på varför man får skrivkramp, jag har aldrig råkat ut för det däremot ritkramp (om det nu är möjligt).. Men det kan ju knappast vara omöjligt, jag menar kan man få skrivkramp borde man kunna få ritkramp eller har jag fel? skit samma jag har iallafall ritkramp och en djävulsk magsmärta tur att man har J att prata med på msn han livar alltid upp stämningen en aning :P Har haft en tankar nu den senaste tiden angående Jocke, om vad jag skulle fråga honom om jag fick chansen.. men jag vet ju det att det är för sent för sådana tankar, jag kan ju alltid skriva ner dom och sen aldrig mer läsa dom, men kommer det hjälpa? Kommer smärtan någon gång försvinna? Kommer kärleken till honom någonsin att slockna? för det är ej kul att älska två st! Magnus betyder så mycket för mig snart 2 år tillsammans men han är ej Jocke, Och ja jag vet jag ska ej jämföra dom med varandra den ena är i livet inte den andra så oavsett vad jag än gör Jocke kommer aldrig komma tillbaka, Den 11/10 var det ett år sen han lämnade oss.. Det gör så ont.... Ok lite gladare toner här nu då weii jag försöker det kan inte neka till iallafall. Nicole blev 2 år nu den 11/12 grattis mammas Ängel... Nu över till min älskade vän J på msn se vad han nu hittar på den token... The JOFFMAN and WonderWomen strikes again :P

Inga kommentarer: