torsdag 30 december 2010

Ska man!

- Ska man försöka ge sig på att sova eller ska man sitta uppe hela natten? FAN! jag måste ju upp tidigt imorgon ner till Mamma sen iväg till HC fixa det sista inför kv'llen funderar skarpt på att köpa en ny klänning inför imorgon men får se, annars blir det ett par snygga byxor och en snygg top av något slag men va fan det blir ju bara jag Nicks och Memmi... Hmm ska man sminka sig och fixa håret innan maten imorgon det är frågan det...


Sitter nu i soffan och glor på tv funderar på att inta sängen men vet ej riktigt om jag pallar det efter allt som hänt.



Måste ta reda på vad de här känslorna för honom betyder, eller kan det vara så att Magnus och jag har varit tillsammans "för länge" så jag börjar få "falska" känslor för andra? hmm värt att tänka på kanske!!!



Memmi kommer runt sex tiden imorgon bara längtar inget annat!!

Lite onödigt fakta ifrån idag då - Lyckades hålla humöret uppe när vi var och handlade
Skämde bort underbara vännen D med god mat och Kladdkaka lyckades bli nerbajsad av min underbara dotter (riktigt dålig i magen) tycker synd om henne. Är totalt kär i min telefon <3 har stört mig otroligt mycket på fjortisarna i den här stan ( inte nog med tonårsfjortisar det finns gott om 20+ 30+ och även 40+ fjortisar det är illa)


Nae nu blire sängen och tv tills jag slocknar höres eller nått

Inga kommentarer: