söndag 6 oktober 2013

Chalk outline!!!!

Är det verkligen tillåtet att må såhär?
vad är fel just nu?



- Din doft hemsöker mig fortfarande, vill bara bryta ihop och gråta mig själv till söms igen.
Varför du?
Varför nu?
Kommer jag någonsin få träffa dig igen?


C är hemma nu igen och det känns jävligt skönt och jag hoppas verkligen att det funkar den här gången, att få dig att må bättre.

Jag är så tacksam att ha dig i mitt liv vi ska klara det här nu, vi ska lösa allt och försöka få varandra att må bättre....


Sitter hos mamma och tankarna bara flyger iväg vet varken in eller ut just nu men det är väl så när man verkligen mår skit. Jag vågar knappt öppna käften till någon med tanke på rädslan för allt, men va fan jag måste men kan jag göra det?




- Om du bara var här du hade sagt något som fått mig att må bättre på en gång..
Jag tror att den största anledningen till det här just nu är att den 27 börjar närma sig alla planer vi hade allt är nu borta med vinden.. Jag försöker varje dag jag lovar men det är så svårt, svårt att förstå... Saknaden är så jävla stor vill bara ha dig här ge dig en kram se dit leende en gång till....
Sofia Furustig kommer aldrig glömma dig min vackra fru <3 i="">






Städa idag då både i bilen och hemma fy fan va härligt sen ska man försöka laga mat och få sig lite med. orkar fan inte ens tänka på allt nu vill bara att allt ska vara bra men tyvärr livet är ingen jävla dans på rosor livet är ett rent jävla helvete men man tar sig igenom det till slut...

Inga kommentarer: