tisdag 15 oktober 2013

olyckliga tankar

har börjat tänka idag ohh shit kanske därför det luktar bränt.. Visst finns det känslor men i det här fallet är det starka vänskaps känslor vill bara ditt bästa kanske är fel av mig? vem vet du har haft en stor plats i mitt hjärta ända sen första dagen jag träffade dig, men betyder det att det ska vara vi? nej betyder att du är min bästa vän om jag skulle kunna göra allt för dig. visst finns det som som vill se oss ihop men vi är ihop vi har ett starkt vänskapsband som jag knappast tror att varken du eller jag begriper oss på helt :P
ja du är inprincip min drömkarl men nej fy.. Så länge jag har di mitt liv är jag nöjd en vacker dag kanske vi vet vad vi känner men just nu låter vi allt vara och fortsätter men våra fina vänskap man vet aldrig vad som händer i framtiden. glöm aldrig vem som finns här jag älskar dig min underbara vän

Inga kommentarer: