tisdag 16 september 2014

ny dag= nya möjligheter

- Jag kan seriöst inte göra annat än älska det här..
Mitt ben har lagt av mer eller mindre får gå omkring med bandage för att det ska göra mindre ont, har fått ett relativt stort blåmärke på foten precis vid tårna men vet ej vart ifrån, är piggare än vanligt, glad och arg på en och samma gång men jag slipper den där förbannade halsbrännan och jag älskar det :D
Idag har jag, Nicco, Älsklingen och M gått från oss till maxi sen toys´r us, media markt och xxl och tittat lite varit jävligt skönt att komma bort hemifrån kan jag lova.
Imorgon får vi se vad dagen har att erbjuda, på torsdag är det dags för skolfoto för Nicco ska bli så kul och se hur hon blir på bilden min fisråtta <3 i="">

- Nej sängen ropar på mig och älsklingen så ska väl ta och lägga mig då :D


Inga kommentarer: