måndag 9 september 2013

- Friendzone!!!

- Fiendzone, vem bestämmer? är det bara tjejer som kan placera killar i den zonen? kan det vara så att killar har en tendens till att sätta oss tjejer där med? 

Den senaste tiden har jag funderat en del på just det där, det är så att jag har en vän som jag älskar mer än allt han är verkligen värd det bästa.. Vi har känt varandra i 11 års tid, jag har nu lovat honom mer eller mindre det omöljiga, att ställa upp och stötta honom. Han är tillsammans men en person som absolut ej är värd hans kärlek, men tyvärr så vill han ej inse det vilket är hans val. men jag som hans vän har jävligt svårt att bara stå vid sidan av och se på hur hon lindar honom mer och mer runt sitt finger, det är hemskt. Men för att ej vimla bort mig själv helt och hållet ifrån ämnet så ska jag fortsätta innan jag skriver en hel bok :P
C och jag har som sagt känt varandra väldigt länge och för ca 6 år sen kunde det blivit oss om vi båda hade fattat varandras signaler, vilket vi aldrig gjorde förens det var försent. vi har båda valt att inte gräva mer bland de känslor vi fortfarande har för varandra, vilket jag personligen tycker är bra. Men för att komma tillbaka till ämnet så är det så här han trivs hemma hos mig, jag trivs med honom och vissa dagar kommer känslorna fram även fast jag ej vill och det är då jag får höra det... Det kommer ALDRIG bli vi, jag är en för bra vän, vill ej förstöra det vi har!! men idag kom det värsta och det sved så jävla dant och det var då jag visste jag är fast i den hemska zonen som alla känner som the friendzone!! hans ord träffade mig som ett jävla svidande piskslag- Jag hoppas du hittar någon som kan överta min plats.. Ska jag skratta eller gråta? du säger att du kommer sakna mig, du vet ej vad du ska göra utan mig, det finns känslor men det kommer ALDRIG och då menar jag ALDRIG bli vi??? som sagt du fuckar min härna totalt med din jävla nyanser hit och dit. Men du som kille har nu satt mig i ett fack som vi tjejer enligt filmer, serier och media över lag skapade jag är och kommer ALLTID vara din vän inget mindre inget mer.. Och det gör så jävla ont, så med detta inlägg vill jag bara säga Förlåt till er alla jag har satt i den zonen jag förstår eran smärta nu ingen är värd att hamna under den här kategorin, det är hemskt hur vi människor funkar.. Och det värsta är att jag vet vlka jag själv har gjort såhär emot, hur jag har sagt att jag ej kan leva utan dom men dom är mer som bröder än något annat därför har det aldrig kunnat bli något. vad hände med alla har rätt till sin chans? Fuck så det svider, och det värsta är inte att jag bara är hans vän utan han vill hellre vara med någon som inte ens bryr sig om honom.. 


Låt oss nu slopa The friendzone, det är fan ej värt det.. låt alla ha rätten att få känna det vi ala har känt någon gång och låt nu alla få slippa smärtan av att bli avvisade på detta hemska sätt..

avslutar nu detta inlägg med att säga kärleken är kostnadsfri och alla förtjänar att känna den

Inga kommentarer: