onsdag 11 september 2013

Ren jävla idioti

Blir så jävla arg, ledsen och besviken...


Jag hoppas du gör rätt val, för det här måste få ett stop nu jag klarar ej av att bara sitta stil och se dig må skit det här går ej längre.
Du är värd så jävla mycket mer och bättre om du bara kunde inse det!!
Jag kan skriva en hel jävla bok om just det här, men det har jag fan inte tid med.
Säger det igen öppna ögonen och se vad du har framför dig. 
Skulle jag kunna utan att det skulle kännas fel så hade jag med glädje tagit hennes plats, jag hade gjort allt för att göra dig lycklig men som tur är så känner jag ej så för dig, men om jag kunde..
Vill bara se dig glad igen inte så här jävla nere du betyder så jävla mycket för mig, du kommer alltid vara min älskling ;)
jag vet även vad du har sagt har det tillochmed kvar på telen. 
Men vad jag än säger eller gör så känns det så jävla hopplöst..
Jag vet vad jag pratar om....
Vill bara skrika rakt ut är så jävla ledsen nu... Och inte fan blir det bättre av att du tar på dig skulden, du har ej gjort fel..
jag älskar dig och kommer alltid göra det men tar du henne tillbaka et jag ej vad jag kommer göra... blir så jävla arg, på mig själv...


Fuck this shit I´m going to Narnia....

Inga kommentarer: