onsdag 18 september 2013

- sveda och värk

- Jag verkligen hatar att se dig såhär, och inte blir det bättre av att jag vet hur det känns.
Jag hoppas du klarar det här bättre än mig..
Denna händelserika dag har börjat tagit ut sin rätt.
Flytt, en katt har flyttat in, trötta barn, krossade hjärtan och ilska.
Tissen verkar trivas iallafall vilket känns jävligt bra hon är fortfarande lite rädd av sig men hon lär vänja sig till slut just nu så smyger hon omkring och sniffar på allt och alla.
Jag vet en som hade älskat Tissen och hennes kel.

Dagarna går och det har gått en tid nu sen du lämnade oss men tankarna finns fortfarande, saknaden efter dig är så stor att det inte ens går att beskriva, men jag tror du blir glad av att få höra att jag börjar hitta tillbaka till mig själv och att M är ute ur bilden på det sätt han varit innan vi pratar fortfarande men inte på så sätt vi gjort tidigare. Ibland känner jag fortfarande av dig här, din doft, ditt skratt allt... Och det är skönt att veta att det fortfarande finns även fast du ej är här, jag skulle kunna skriva hela natten om hur mycket jag saknar dig och vad som har hänt sen du lämnade oss men det skulle nog krävas en hel del sidor för att täcka upp..
Mamma har fått sin OP iallafall hon verkligen avskyr att inte kunna få använda handen hahaha...

C är väldigt elak mot mig ikväll jag får ej läsa min Nemi förens vi är klara med allt, vilket jag tycker är väldigt elakt hahahha... Men jag tycker om honom ändå :P

Inga kommentarer: