fredag 16 januari 2009

jag orkar inte med mer skit!

Jag pallar fan inte av allt jävla skit jag får ta ifrån min familj längre blickarna, suckarna tonläget på deras röster allt, FATTA JAG GÖR MITT BÄSTA!!!! ok är inte världens bästa mamma men ajg är fan inte världens sämsta heller.... Ok jag gör mina misstag men jag behöveräven all hjälp jag kan få ochnär jag väl ber om den hjälpen så får jag mer eller mindre bara skit för det förlåt så jävla mycket för att jag är dålig, förlåt för att jag fortfarade bor hemma, förlåt för att jag behöver hjälp ibland med min dotter t.exnär jag måste gå på toa .......... FATTA NI SÅRAR MIG!!!!! inte undra på att jag mår dåligt min egna familj trycker ner mig och det blir ej bättre utav att dom pressar mig till att äta när jag ej kan att ta hand om nicole mer när jag är så svag som jag är fatta ni driver mig ner i deprisoner igen tack så jävla mycket!!!! Om ni ej kan förstå den smärtan jag känner när ni ej litar på mig så kankse det är lika bar att jag försvinner för gått ifrån er... kankse blir det bästa både för er och Nicole ni kan ta henne med för hon förkännar bättre än en mamma som ej orkar med att leva längre tack vare att hennes familj ej kan vissa henne lite tillit och så pass mycket respekt för att hon ska må så pass bra så on klarar av sin dotter. men tyvärr nu är det ju ej så......

Inga kommentarer: