söndag 11 januari 2009

- nice !

- klippte håret igår då :P skit nice :P hehe. just nu så sitter jag och bedövar mitt öra :P
Nikki sover äntligen :P Ska försöka fixa till mitt hår sen med för just nu så sitter jag med sex flättor i skallen och det ser lite roligt ut :P Sitter och tänker på Robin igen (inget ovanligt) Funderar på om man ska ta och fixa allt snart blää så seg :P Nicole sover fortfarande hon är så söt i sina byxor med möss på fötterna :P sak försöka ta lite kort på henne sen heheh men men ska iväg nu en stund höres senare Ciao !
_ Mjölken är borta nu :'( skit kul så nu blir det ersättning hela tiden... men men det ska ju ej vara några problem med det, jag fick juersättning hela tiden ifrån att jag var en månad gammal och det är inga större problem med mig :P hehehe. hoppas han hör av sig senare saknar honom :( Nicole sover fortfarande hon borde vakna snart för det är dags för mat snart men men ska prata lite med mamma, skriver mer sen

Inga kommentarer: