måndag 12 januari 2009

Oj! Förlåt!








- Nicole har åkt på kollik, inte det direkt roligaste men i stundes hetta så hände det något roligt, låt mig berätta om min kväll....








Nicole: Rahhh rahhh rahhhh!




Mamma: ta av henne kläderna och blöjan och massera hennes mage.




Jag: ok.




jag gjorde som mamma sa, helt plötsligt så känner jag något blött på min hand, arm och mage min första tanke var Fan hon pissa på mig sen kom det mer




Nicole:Rahhhh rahhh rahhh




jag fick en förvånad blick.




mamma: vad är det?




Jag: hon pissa på mig!




Mamma: är du säker på det?




Nicole: gaa gaa gaa.... Rahh rahhh rahhhhhhhhhhhhhh!




Jag: ja hon pissade på mig.




Mamma: vänta så ska jag kolla.




Jag: ok




Mamma: jag känner inget, är du säker?




Jag: nej!




det tog en liten stund till sen kom det igen fast mer sånu blev sängen blött med och jag snackar inte lite blött utan dyngsur.




Jag: mamma! hon pissade igen!




Nicole: rahhh rahhh rahhhh, gurgel gurgel




Mamma: ok, vänta så tar jag över henne en stund




Jag: ok




Kommer halvvägs ut ur vardagsrummet när det händer igen, det var inte Nicole som pissat utan det var jag som stod som en jävla fontän ifrån tuttarna, det var mjölken som satt igång igen. Man kände sig lite dum när man plockade fram pumpen för att sätta sig och leka ko som blir mjölkad. så förlåt mig Nicole för att jag trodde du pissat ner mig glöm inte att mamma älskar dig även fast hon tar fel på piss och mjölk ibland när tröttheten tar över hand.






Här kommer några bilder så ni kan förstå hur man kände sig ;)






Pumpen dårå :D
En ko som blir mjölkad ( JAG )
Det började som en fontän sutade som ett vattenfall..

Och det är så här kall och ärlig jag är :D

Inga kommentarer: