onsdag 7 januari 2009

- Jobbiga tider !

- Vet ej hur jag ska tacka min kusin Emeli för inatt, det hon gjorde betyder mer än allt guld i världen för mig. Vi åkte upp till barnjouren inatt med Nikki och blev inlagda, jag som är livrädd för sjukan skit kul. Emeli är lika rädd hon så två idioter fast på sjukan med en liten söt tjej som är hur dålig som helst. Nu är jag och mamma hemma igen men Nikki är kvar :'( är så orolig för henne kommer ej kunna sova inatt tack vare oron över vad det kan vara för fel på henne. men men dom ringer ju om något skulle hända. är så ledsen vill ju ha min dotter hos mig inte där.Det var så svårt att lämna henne där får ju träffa henne igen imorgon bitti.. men men ska duscha av mig spyorna ifrån Nicole nu höres Ciao!

1 kommentar:

ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ♥ sa...

allt kommer fixa sej ... gå bra med lilla sötnosen