fredag 23 januari 2009

- Sårad!

- Dagens soundtrack Nazareth med Love hurts...
Det stämmer kärleken gör ont..
vad hände med det seriösa?
Vad hände med dina känslor? frösvann dom över en natt?
Vad hände med att du ville försöka igen?

jag visste det, det slår aldrig fel.. så fort man vågar sig på att släppa in någon i sitt liv igen så blir man bara sårad :( jag ville försöka igen men fuck heller.... Palla........ Hur jävla roligt tror det de är att få höra ifrån din syster att du har en ny? Jag berättade saker för dig som ingen annan vet om jag litade på dig... Men det bevisar ju bara att du är fortfarande samma gamla vanliga player... Ok jag har mig själv att skylla, jag visste hur du var men trode du hade mognat lite iallafall.. Du vet hur mycket då krossade mitt hjärta första gången börjar undra om du njuter utav det... Jag har redan problem med att lita på folk och det blir inte bättre uta att du sabbar det änu mer nu.... men men tack iallafall för att du gav mig en till anledning att ge upp hoppet om kärleken......

Inga kommentarer: