lördag 10 januari 2009

- Sex och matlagning !

- Sex och matlagning var dagens samtalsämne kring bordet när vi drack kaffe idag, Robin, Adrian, Linda och jag mycket intresant :P inte för att vi kom fram till något speciellt. Städningen gick alldeles utmärkt bortsett ifrån att min rygg nu är 50 ggr värre än var den var innan men det är smällar man får ta. Nicole var med mamma och Stefan idag på Stefans pappas vigsel. Har tänkt lite och kommit fram till att livet inte alltid är så lätt som man tror att det kan vara så ni som påstår det kan ju slänga sig i väggen. Sitter och funderar lite över min kraftiga viktminskning om det kan vara det läkaren sa och är det de så blir det inte roligt. Har slutat äta igen ( eller rättare sagt jag kan ej äta ) ligger på undervikt nu igen vilket ej är bra ser ut som en tandpetare med 2 st vattenmeloner just nu.



- Jag känner det varje dag, alltid samma sak. Det trycker ner mig, men jag får skylla mig själv. Jag har försökt med allting för att ta mig härifrån. Så nu gör jag det igen, letar upp dig. Varför gör jag så här? Det känns som att varje dag är densamma, det drar ner mig och jag kan ej dra mig undan. Så många tankar jag ej kan få ut ur mitt huvud, jag försöker att leva utan dig men varje gång jag gör det känner jag mig död. Jag vet vad som är bäst för mig, men jag vill ha dig istället, jag fortsätter slösa bort all min tid. Om och om igen faller jag för dig om och om igen försöker jag att låta bli. Om och om igen får du mig att falla för dig om och om igen.......


Hoppas han förstår.....


- Ja må hon leva ja må hon leva! idag den 11/1 blir min ängel 1 månad gammal <3

Inga kommentarer: