lördag 3 januari 2009

Pumpat värre :P

- Sitter och inte gör något annat än att pumpa snacka om att bli kallad för ko i resten av mitt liv. slipper ju iallafall att idisla gräs :P men men Nicole ligger hos mamma just nu medans jag dricker mitt kaffe. Ska upp emd henne till öron, näsa, hals på tisdag hoppas att allt stämmer med henne. wiee hatar min kropp över allt annat nu på mindre än en vecka har jag gått ner ca 6 kg icke bra det....

- Nyår var livat, fy fan vad nice det var :p Jag hoppas att det löser sig mellan dom nu, tycker att det är så synd att det kan blir så ibland.. fixa cigg sen då på något sätt frågan är hur bara? hmm
funderar på att tatuera in carpe diem på ena armen och carpe noctum på andra.


- Får se nu om jag får lägenheten nu då blää blir så trött på det här...

Inga kommentarer: